logo-small

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Οι προσφερόμενες υπηρεσίες του ΚΕΚ ΠΑΣΤΕΡ που αφορούν τη στήριξη καταρτιζόμενων και τη σύνδεσή τους με την αγορά εργασίας είναι οι εξής:

1. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Στο Γραφείο Προώθησης στην Απασχόληση του ΚΕΚ Παστέρ η πληροφόρηση των καταρτισθέντων και των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων βασίζεται στην ανάπτυξη και την ενημέρωση αρχείων που καλύπτουν τα εξής θεματικά πεδία:

-          Άρθρα για την απασχόληση και την ανεργία όπως αυτά θα αποδελτιώνονται από το σύνολο του ημερήσιου τύπου.

-          Προσφορά θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα - θέσεις ΟΑΕΔ - Προκηρύξεις δημοσίου.

-          Επιδόματα και βοηθήματα για άνεργους καταρτισθέντες και νέους επιχειρηματίες που χορηγούνται από τον ΟΑΕΔ.

-          Ενημέρωση για την απασχόληση στην Ε.Ε. και τα δικαιώματα του πολίτη.

-          Πληροφορίες για προγράμματα κατάρτισης.

-          Πληροφορίες για φορείς και δομές που ασχολούνται με την ανεργία και την απασχόληση στην Ελλάδα.

-          Πληροφορίες για επιχειρήσεις κατά κλάδο, που θα αφορούν στοιχεία τόσο για τις συνεργαζόμενες με το ΚΕΚ επιχειρήσεις, όσο και για όλες τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης και όμορων νομών.

Στα αρχεία πληροφόρησης έχουν άμεση πρόσβαση οι καταρτιζόμενοι στους οποίους παρέχεται και πληροφοριακό υλικό από τον υπεύθυνο προώθησης στην απασχόληση.

Οι υπηρεσίες πληροφόρησης παρέχονται με τους εξής τρόπους:

-          Με προσωπικές συναντήσεις στο Γραφείο Προώθησης της Απασχόλησης του ΚΕΚ

-          Με τηλεφωνική επικοινωνία

-          Με ηλεκτρονική αποστολή μηνυμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΚΕΚ

2. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Οι ενδιαφερόμενοι καταρτισθέντες έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στο Σύμβουλο Σταδιοδρομίας του Γραφείου Προώθησης στην Απασχόληση του ΚΕΚ, προκειμένου να συζητήσουν μαζί του τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην προσπάθεια εξεύρεσης απασχόλησης. Πιο συγκεκριμένα η βοήθεια που παρέχεται αφορά τις εξής θεματικές ενότητες:

-          Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής (φάκελος υποψηφιότητας)

-          Προετοιμασία για τη συνέντευξη επιλογής προσωπικού (διαχείριση εικόνας, περιεχόμενο ερωτήσεων και πιθανές απαντήσεις)

-          Τεχνικές προσέγγισης της αγοράς (επίσημα και ανεπίσημα κανάλια επικοινωνίας)

-          Σύνταξη του προσωπικού προφίλ καριέρας με στοιχεία για τις ικανότητες, τις αξίες και τα ενδιαφέροντά του υποψήφιου. (αυτοαξιολόγηση)

-          Λήψη απόφασης

-          Διαχείριση στρες

-          Οργάνωση σχεδίου δράσης με βάση τις πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί για τον ενδιαφερόμενο (αυτοαξιολόγηση) και την αγορά (πληροφόρηση)

Η παροχή συμβουλών για τη διαχείριση της σταδιοδρομίας των καταρτισθέντων γίνεται και ηλεκτρονικά (μέσω e-mail).

Έργο του συμβούλου είναι η εξατομικευμένη προσέγγιση και η ανάπτυξη σχέσεων με τους ενδιαφερόμενους καταρτισθέντες προκειμένου να παρακολουθείται η εξέλιξη στην διαχείριση της σταδιοδρομίας τους.